
Kas ir Brevo un kā efektīvs E-pasta marketings palīdz biznesam?
0
20
Mūsdienu digitālajā vidē ikvienam interneta lietotājam ir pieredze ar surogātpastu jeb spamu - nevēlamiem, nevērtīgiem vai pat uzbāzīgiem elektroniskā pasta ziņojumi, kas tikai tērē saņēmēja laiku un datora resursus. Tajā pašā laikā ir uzņēmumi, uz kuru jaunumiem mēs parakstāmies un kuru e-pasta ziņojumus ne tikai atveram, bet arī veltām savu dārgo laiku, lai iepazītos ar to saturu.
Vai varam uzskatīt, ka e-pasts kā komunikācijas kanāls joprojām ir efektīvs un sasniedz savu mērķi?
Praksē pierādīts, ka e-pasta mārketings joprojām ir viens no iedarbīgākajiem saziņas veidiem ar esošajiem un potenciālajiem klientiem. Lai arī e-pasta atvēršanas rādītājs (open rate) dažādās nozarēs un kampaņu veidos mēdz atšķirties, vidējais rādītājs ir 15% līdz 25%, ko var uzskatīt par ļoti labu reklāmas ieguldījuma atdevi.
Kādas ir e-pasta mārketinga stiprās puses?
Augsta iesaiste un atvēršanas rādītājs
E-pasta mārketings nodrošina personalizētu pieeju, ko citi kanāli nespēj nodrošināt. Ja e-pastus saņem personas, kas jau ir abonenti vai izrādījuši interesi par zīmolu, tad atvēršanas rādītājs būs nemainīgi augsts. Svarīgi zināt, ka atvēršanas un klikšķu rādītāji e-pastos parasti ir augstāki nekā standarta reklāmās sociālajos medijos.
Personalizācija un mērķēšanas iespējas
E-pasta sūtījumi pieļauj augstu personalizācijas pakāpi, piemēram, personalizētus sveicienus, sveicienus svētkos, ieteikumus un īpašus piedāvājumus atkarībā no klienta iepriekšējās iesaistes ar konkrēto zīmolu.
Iespēja ar klientu veidot ilgtermiņa attiecības
E-pasta mārketings ir efektīvs līdzeklis ilgtermiņa saziņai un attiecību uzturēšanai. Tas dod iespēju regulāri komunicēt ar lojāliem klientiem, nodrošinot gan pastāvīgu iesaisti, gan atkārtotus pirkumus vai pasūtījumus.
Apkopojot augstāk minēto, varam secināt, ka E – pasta mārketings ir ļoti efektīgs digitālā mārketinga rīks ilgtermiņa attiecību veidošanai ar klientu, ļaujot par salīdzinoši mazu
ieguldījumu reklāmā, saņemt no tās augstu atdevi.
Specializētās E-pasta mārketinga platformas
Lai sāktu izmantot E-pasta mārketinga priekšrocības ir nepieciešama efektīva platforma, kas nodrošina visaptverošu kampaņas vadību - sākot ar e-pasta dizainu, kampaņas segmentāciju pa mērķauditorijām, e-pastu piegādes automatizāciju un kampaņas atskaitēm.
Šobrīd uzņēmumu izvēlei tiek piedāvātas daudzas e-pasta mārketinga platformas, starp kurām ir populāras un plaši reklamētas ( Mailchimp, Klaviyo, ActiveCampaign), kā arī mazāk zināmas, bet tādēļ ne mazāk efektīvas, it sevišķi, ja salīdzina platformas piedāvājumu ar tās izmantošanas izmaksām. Viena no tādām platformām ir Brevo.
Kāpēc Brevo ir labākā e-pasta mārketinga izvēle augošiem biznesiem?
Brevo ir īpaši piemērots augošiem uzņēmumiem, jo piedāvā plašu e-pasta mārketingam funkcionalitāšu klāstu, vienlaikus saglabājot pieejamu cenu un lietošanas ērtumu.
Lūk, dažas būtiskas iezīmes:
Intuitīvi un ērti lietojams e-pastu veidņu redaktors, kas ļauj ātri izveidot profesionālus e-pastus;
Precīza mērķauditoriju atlase un personalizācija;
Plašas automatizācijas iespējas;
E-pasta mārketinga automatizācija: personalizētu e-pasta kampaņu izveide un nosūtīšana, piemēram, sveiciena sērijas, pamesto grozu atgādinājumi un dzimšanas dienas apsveikumi.
SMS un WhatsApp kampaņu automatizācija: mērķētu ziņojumu nosūtīšana klientiem, izmantojot dažādus kanālus, lai palielinātu iesaisti un sasniegtu plašāku auditoriju.
Klientu segmentācija: automātiska kontaktu grupēšana, pamatojoties uz to uzvedību, interesēm un citiem atribūtiem, lai nodrošinātu precīzākas un efektīvākas mārketinga kampaņas.
Lead scoring: automātiska punktu piešķiršana kontaktiem, pamatojoties uz iepriekš noteiktiem kritērijiem, lai identificētu potenciālos klientus ar augstāku konversijas iespējamību.
Darījumu un uzdevumu automatizācija: automātiska uzdevumu un darījumu izveide pārdošanas komandai, pamatojoties uz noteiktiem notikumiem vai klientu darbībām.
Integrācija ar citām platformām: iespēja savienot Brevo ar vairāk nekā 150 digitālajiem rīkiem, piemēram, CRM, CMS un e-komercijas platformām, lai nodrošinātu vienotu un efektīvu datu plūsmu.
Datu konsolidācija: klientu datu apvienošana no dažādiem avotiem, lai izveidotu vienotu klienta profilu un pielāgotu mārketinga stratēģijas.
Transakciju e-pasti: automātiska ziņojumu nosūtīšana, piemēram, pasūtījumu apstiprinājumi un piegādes paziņojumi, lai informētu klientus par viņu darījumiem.
A/B testēšana: iespēja salīdzināt dažādas automatizācijas darbplūsmas, lai optimizētu to veiktspēju un noteiktu, kas vislabāk darbojas jūsu auditorijai.
Atgādinājumi par pamestiem groziem: automātiska e-pastu nosūtīšana klientiem, kuri ir atstājuši preces iepirkumu grozā, lai veicinātu pirkuma pabeigšanu.
Detalizētas kampaņu atskaites.
E-pasta Mārketinga Platformu Salīdzinājums: Brevo un Alternatīvas
Brevo piedāvā optimālu līdzsvaru starp pieejamību, funkcionalitāti un vērtējumiem, izceļoties kā uzticams risinājums uzņēmumiem ar dažādām e-pasta mārketinga prasībām
Papildus tam Brevo nodrošina SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) pakalpojumu augstai piegādājamībai un integrāciju ar citām platformām, piemēram, Shopify un WooCommerce, kā arī vairāku kanālu mārketinga iespējas. Izvēloties Brevo, uzņēmumi iegūst uzticamu partneri, kas palīdzēs nodrošināt tā E-pasta mārketinga mērķus.
Kā jau noskaidrojām, tad E-pasta mārketings joprojām ir viens no efektīvākajiem komunikācijas veidiem, kas ļauj uzņēmumiem izveidot un uzturēt personīgu saikni ar saviem klientiem un nodrošina augstu reklāmas ieguldījumu atdevi. KK Media piedāvā saviem klientiem profesionālu kampaņu izveidi un vadību, izmantojot Brevo platformas nodrošināto automatizācijas un satura vadības sistēmu (CMS). Ar Brevo atbalstu KK Media var palīdzēt uz ņēmumiem vēl efektīvāk veidot, automatizēt un analizēt e-pasta kampaņas, padarot tās pilnībā pielāgotas katra klienta vajadzībām un interesēm.
Bezmaksas PDF Resursi no Brevo Jūsu E-pasta Mārketinga un ne Tikai Veicināšanai!
Vai vēlaties efektīvu un personalizētu e-pasta mārketingu? Piesakies uz bezmaksas konsultāciju un uzziniet, kā KK Media var palīdzēt sasniegt jūsu mērķus, izmantojot Brevo platformas automatizācijas un satura vadības iespējas!